Kariéra

Jsme obchodní firma, která v zahraničí nakupuje technologická zařízení a materiály pro SMT a ty v České republice a na Slovenku prodává. A protože se nám daří, hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bývá prvním kontaktem v PBT – pro zákazníky, dodavatele i kolegy.

Hledáme posilu do našeho týmu na pozici

ASISTENT/KA


Co budete dělat:
 
  • Vyřizovat obchodní korespondenci – dopisy, datová schránka, email apod.
  • Přijímat a vyřizovat telefonických hovorů v češtině i angličtině
  • Starat se o návštěvy a zajišťovat občerstvení
  • Archivovat dokumenty
  • Zajištovat kancelářské potřeby, expediční materiál, vizitky, ochranné pomůcky apod.
  • Vytvářet příjemky, aktualizovat adresy v ERP Helios
  • Vyplňovat evidenční tabulky pro školení, ochranné pomůcky apod.
  • Zastupovat kolegyni logistku – zejména objednávat a kontrolovat přepravy
  • Zastupovat kolegyni ekoložku – tvořit bezpečnostní listy v systému, odesílat výkazy, spravovat certifikaci ISO apod.
Nemusíte se bát, na vše vás zaškolíme.
 
Jak si vás představujeme:
 
  • alespoň středoškolák/skolačka – ekonomický směr výhodou
  • umíte anglicky – mluvit, rozumět i psát
  • dobře vycházíte s lidmi a rád/a komunikujete
  • jste aktivní, organizační a systematický typ – umíte věci vylepšovat
  • zachováte klid i ve stresových situacích, umíte věcně a slušně argumentovat
  • jste samostatný/á a umíte si srovnat priority
  • u práce přemýšlíte a dokážete navrhnout řešení, ne jen čekat na instrukce
  • jste pečlivý/á a dotahujete věci do konce
Hledáme člověka milého, vstřícného s proaktivitou, ale i sebereflexí. Někoho, kdo má v sobě lásku k papírům i lidem a takováto práce ho bude opravdu bavit.
 
Výhodou bude, pokud budete mít zkušenost s:
 
  • ERP Helios
  • certifikací ISO
  • ekologií nebo chemií
  • administrativní prací
 
Co vám za to nabídneme:
 
  • zajímavou práci, kde je každý den jiný přesto, že základ práce zůstává stejný
  • smysl v tom, co budete dělat
  • možnost zorganizovat si svou práci a soustavně ji vylepšovat
  • oporu v podobě zkušenějších kolegyň a vedení
  • skvělý kolektiv, který se společně rád baví na firemních akcích a dobrou atmosféru
  • velmi pěkné pracovní prostředí ve firmě, které na jejich lidech opravdu záleží
  • parkování před budovou
  • denní pružnou pracovní dobu a příležitostná flexibilita místa
  • velmi dobré platové podmínky
  • 22 dnů řádné dovolené a další 3 dny zdravotní, když vám nebude dobře
  • stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, telefon…
 

Jestli máte z našeho inzerátu dobrý pocit, neváhejte se mi ozvat nebo rovnou zaslat životopis na k.pilatova%a-t%pbt.cz

Budeme se těšit!